4 Ağustos 2012 Cumartesi

Daphne ile Tarzını Konuştur - 1



Renge ölüyoruz kızlar :)



Bi de uçlarını boyuycaksın oh mis :D



Modele bakın yaparsanız söyleyin :D



Bi de maske ile kombinlenirse maskeli balo için çok güzel bence <3



Oyş,asalet <3



Yuh o.O



Alttan bağlanan bluzler ne çok moda oldu :) Beyaz tshirlerin zaten kot şortla uyumu müthiş <3



Vans mı o o.O Süper !



Dantel ve bebe yaka uyumu <3



Bebe yakanın bir örneği daha,bayılıyorum :)



Bu bluzleri herkesin üstünde görmeniz çok normal,çok moda oldu.Ben sırf o yüzden almıyorum ,her yerde piştin düşünsene :D



Sahil için çok ideal <3




OMG <3



Çiçekli desenler ve bu yeşil off :(



I-phone kapları ,iphone var zaten dimi :D




Ben de yapıyorum da ben de neden bu kadar güzel durmuyor :'(



Bluz+kemer + şort = bayıldım ,süper kombin yapılmış *-*





Blazer <3




Sana geliyorum Allah'ım :')






Dantel & toz pembe de muhteşem oluyor tabii.







Asker yeşili ile krem/bej ! <3



Pastel tonlar da çok naturel görünüm veriyor :)


Tulum <3









Amazing o.O



Saçlar,şort hangisine baksam bilemedim...




Çok iyi !


İstiyorum :(





Renklere ölürüm ki :(




Bu tazr örgü bileklikler de çok süper :)

Şimdi çıkıyorum işte :D
-DAPHNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder