2 Ağustos 2012 Perşembe

Facebook Sayfaları İçin Katy Perry Kapak & Profil fotoğrafları & Gifler !

    Biliyorum ki shop kullanmayı hiçbir şekilde bilmiyorsan internette türlü türlü Kapak Fotoğrafı,
profillik aradın !
Ama bu yazım sayesinde Katy Perry hakkındaki sayfanı güzelleştirebileceksin.
Tek yapman gereken -paintte bile olsa- üstüne kendi sayfanın adını yazmak !
Profil fotoğrafları ve Kapak Fotoğrafları ebadlı ve Jpeg formatında yapıldı ! Yükleyebileceğin gibi !
_____________________

PROFİL FOTOĞRAFLARI !

 

 

UYARI : Profillikler 250 *400 ebadlıdır.Ben de sayfalarımda bu boyu kullanıyorum ve çok idealler !
Sol taraftakiler çizik çerçeveliler,sağdakilerin ise siyah 0,1 çerçevesi var.
Boyutları değiştirmeyin ve emeğimin karşılığı olarak sayfa linkimi silmeyin ,saygı duyun.
________________________

KAPAK FOTOĞRAFLARI !


KÜÇÜLTÜLMÜŞTÜR.TAM BOYUT İÇİN TIKLA !



KÜÇÜLTÜLMÜŞTÜR.TAM BOYUT İÇİN TIKLA !



KÜÇÜLTÜLMÜŞTÜR.TAM BOYUT İÇİN TIKLA !



KÜÇÜLTÜLMÜŞTÜR.TAM BOYUT İÇİN TIKLA !



 KÜÇÜLTÜLMÜŞTÜR.TAM BOYUT İÇİN TIKLA !



 KÜÇÜLTÜLMÜŞTÜR.TAM BOYUT İÇİN TIKLA !



KÜÇÜLTÜLMÜŞTÜR.TAM BOYUT İÇİN TIKLA !



KÜÇÜLTÜLMÜŞTÜR.TAM BOYUT İÇİN TIKLA !

UYARI : Kapak fotoları 851*315  ebadlıdır.Ben de sayfalarımda bu boyu kullanıyorum ve çok idealler !
siyah 0,1 çerçeveleri var.
Boyutları değiştirmeyin ve emeğimin karşılığı olarak sayfa linkimi silmeyin ,saygı duyun.
SÜTUNA SIĞMAYINCA KÜÇÜKLERİ KOYDUM.BÜYÜK HALLERİ İÇİN ALTINDAKİ LİNKE TIKLAYIN !

______________________________

Gifler !

Bunlar da belki işinize yarar diye..



  

   

   

 

 

 

Tumblr_m7s2vewpjo1qzbagvo1_500_large_large

Tumblr_m7rs59amvv1qzbagvo1_500_large

Tumblr_m7xoroqpdp1qzbagvo1_r1_500_large


Tumblr_m7y7di0mtm1qzbagvo3_250_large

Tumblr_m82g85jwda1r8t4szo1_500_large



KAPAK & PROFİL FOTOĞRAFLARI BENİM YAPIMIM.
GİFLER İSE TUMBLR'DAN ALINTIDIR.

DİNLEMEK İSTERSENİZ : KATY PERRY -WİDE AWAKE

İSTEK ÜNLÜ ALIYORUM .İSTEDİĞİNİZ ÜNLÜYÜ VE SAYFA ADINIZI YORUM BIRAKIRSANIZ YAPARIM..

-DAPHNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder