3 Ağustos 2012 Cuma

Sizin İçin :LC WAIKIKI

Sizler için LC sitesine daldım, baktım neler uygun neler moda ,neler güzel :)
Birlikte bu güzel parçalara bakalım,fiyatlarını öğrenelim belki beğendikleriniz çıkar ?

Öncelikle aramamız Genç-Kız bölümünde..
UYARI :
*RESİMLERİN  ÜSTÜNE TIKLARSAN HEM DAHA ÇOK İNCELEYEBİLİR HEM DE SATIN ALABİLİRSİN !

Bu T-shirt bence gayet şirin ve güzel.
Peşin Fiyatı : 17,90
Taksitli fiyatı : 19,90


Bu da yine şirin bişey. :) İlgilenen olursa diye koydum,tasarımı hoşuma gitti.

Peşin Fiyatı : 14,90
Taksitli Fiyatı : 16,60


Tişört Küçük kardeşler için çok şirin bir t-shirt.
Peşin : 11,90 -indirimli

GömlekBu gömlek de çiçek desenli filan o yüzden kot kaprinin üstüne güzel yakışabilir.Benim ilgimi çekti.Bakmak isteyen her zamanki gibi kıyafetin üstüne tıklasın :)

Peşin : 19,90 -indirimli

Salopet Bakmak isteyene Salopet. Renk seçeneği de var :)

Peşin : 24,90 -indirimli




LC'de etekler çoşmuş hepsi indirimde ve capcanlı :)
Birkaç örnek vermek istedim :)
Etek  Etek  Etek

Etek  Jean Etek  Etek

Jean Etek  Etek Etek
UZUN ETEKLER ÇOK MODA VE OLDUĞUNUZDAN UZUN GÖSTERİYOR :)

ETEKLERE GÖZ ATMAK İÇİN BURAYA TIKLA !


Benim gibi sen de artık büyüdüm ve genç bedenleri bana olmuyor aradığımı da bulamıyorum diyorsan LC Kadın bölümünden güzel parçalarla devam edelim :)

Hırka  19,90'a beyaz güzel bir hurka.Sonbahar için ideal ve bakmaya değer.
Hazır indirimdeyken kaçırmamalı ! :)

Atlet  9,90'a atlet bluz :) Renk ve estetik olarak iddaalı :)
ÜSTELİK KIRMIZI DA VAR :)
Atlet


Atlet  Şu ana kadar en çok bunu beğendim :) Yaşasın rengarenk bluzler :)

14,90 fiyatı bu arada :)

 bakın ne buldum :) deminkilerin siyah beyazı :)

ŞİMDİLİK BU KADAR :)
-DAPHNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder