28 Temmuz 2012 Cumartesi

SAÇLARIN İLE BÜYÜLE !

  Biz kızlar sabahtan akşama saçlarımızla oynar,onların doğal,parlak ve estetik duruşuna önem veririz.
Bunlar için sürekli yeni modeller deneriz...Bu sıcakta sürekli topuz kullansam da sıradan topuzun bile incelikleri olması gerektiğine inanırım ben :).
Şimdi saç stillerine ve yapılışlarına bir göz atalım :

552284_500618359963784_1912867006_n_large1.)Saç stilleri denince aklıma gelen ilk isim Katy Perry ! Sen de saçlarının Katy gibi çılgın olmasını istiyorsan aynanın karşısından ayrılma ve sana en çok yakışan stili keşfet ! -sonraki yazılarımda yüz tipine en uygun modeli öğrenebilirsin !-





Tumblr_m2z00mahml1qbxu05o1_500_large
2.)''Erkeklere hangi
saçları daha seksi bulduklarını sorduğumuzda aldığımız yanıt doğal dalgalar oldu. Sizler için derlediğimiz adımlarla en seksi dalgalı saçlara sahip olun... ''
                                                                          Cosmopolitan
Saçını maşayla kıvırıp durmaya hiç gerek yok,doğal bırakmak en iyisi !
Şimdi birkaç taktik :
Hazırlık
Saçlarınızı yıkayın; önce durulanmayan saç bakım kremini, ardından bir sprey şişesine doldurduğunuz tuzlu suyu saçlarınıza püskürtün. Fırça kullanmadan saçlarınızı kurumaya bırakın.
İpucu
Saç maşasının derecesini ince telli saçlar için 100, kalın telli saçlar için 150 dereceye ayarlayın.
Beşer santimlik tutamları saç maşasıyla şekillendirin. Saç uçlarından üç santimlik kısmı kıvırmadan serbest bırakın. Bu, doğal görünümün en temel sırrıdır.
Adım adım doğal dalgalar yaratmanın yolu
Kıvırdığınız saçları parmağınızın etrafında sararak saç dibine sabitleyin. Saç uçlarını bu aşamada da serbest bırakmayı ihmal etmeyin.
Adım adım doğal dalgalar yaratmanın yolu
İşlemi tüm saçlarınıza uygulayın ve en azından makyajınızı yapana kadar (yaklaşık 15 dakika) bekleyin. Böylece Saçlarınız soğurken dalgaların şekli sabitlenecek.
Adım adım doğal dalgalar yaratmanın yolu
Saç diplerine tutturduğunuz siyah tokaları çıkararak dalgaları serbest bırakın ve başınızı geriye doğru eğerek bukleleri dağıtın. Işıltı veren hafif bir saç şekillendirici spreyle işlemi sonlandırın.
Adım adım doğal dalgalar yaratmanın yolu
Bu Kadar basit :)


Stylowi_pl_moda-damska_308605_large
3.)ÖRGÜLER HAYATINIZA ŞEKİL VERSİN !
Örgülü saçlar artık ödül törenlerinde bile en şık elbiselere doğal görünüm katıyor .
Bknz : Lucy Hale :)









4.Şirin kurdeleler !

530094_402695923113482_1251441556_n_large
153966880981611989_tggrdelz_c_large

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder