30 Temmuz 2012 Pazartesi

Ünlülerin Sözleri ♥

    Ünlüler zaman geçtikçe idollerimiz oluyor;onların sözleriyle yaşıyor,hayat felsefemiz yapıyoruz :)
Şimdi bir bakalım :)

Fotoğraf: Jessie J : Hayat sadece bir başlangıçtır, bu başlangıcı iyi değerlendirmek çok önemlidir.


'SGomez

Jessie J : Hayat sadece bir başlangıçtır, bu başlangıcı iyi değerlendirmek çok önemlidir.

Fotoğraf: Lady Gaga : Bir plak anlaşması sizi sanatçı yapmaz, kendiniz sanatçı olun.


'SGomez

Lady Gaga : Bir plak anlaşması sizi sanatçı yapmaz, kendiniz sanatçı olun.


Fotoğraf: Taylor Swift : Ne zaman birileri şişe çevirmece oynamayı önerse,hemen oradan kaçardım!


'SGomez

Taylor Swift : Ne zaman birileri şişe çevirmece oynamayı önerse,hemen oradan kaçardım!

Fotoğraf: Bella Thorne : Türkiye'yi gerçekten ziyaret etmek isterim.


Buse*

Bella Thorne : Türkiye'yi gerçekten ziyaret etmek isterim.
Fotoğraf: Avril Lavigne : Ben melek gibi biriyim ve unutmayınki şeytanda bir melektir.


'SGomez

Avril Lavigne : Ben melek gibi biriyim ve unutmayın ki şeytanda bir melektir.

Fotoğraf: Emma Stone : Komedi benim sporum haline geldi. Bana nasıl yumruklar sallayabileceğimi öğretti.



'SGomez

Emma Stone : Komedi benim sporum haline geldi. Bana nasıl yumruklar sallayabileceğimi öğretti.


Fotoğraf: Kesha : Cesaret ile birlikte riskleri alabilirsin,merhametli olacak o güce sahip ol ve mütevazi olacak kadar akıllı ol.Cesaret yolunun temelidir.


'SGomez

Kesha : Cesaret ile birlikte riskleri alabilirsin,merhametli olacak o güce sahip ol ve mütevazi olacak kadar akıllı ol.Cesaret yolunun temelidir.


Şimdilik bu kadar :)
Bu arada Stardoll hesabı olan varsa eklesin :)
STARDOLL HESABIM İÇİN TIKLA !


-DAPHNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder